Monday, August 24, 2009

MarylingMonroeLike.





      Afternoon laziness and results :).



9 comments:

addicted said...

Mornin`!!!!
Iti ADOOOOOOOOOOOOR alunita!!!!:D
Hugs and kisses.

TheDreamer said...

Hei, thank you!

XX

PS: Sper ca ai gasit ce reviste si cadouri iti doreai:)

addicted said...

Oricand:D

Nu mi-am luat nici o revista cu,cadou caci nici una din ele nu m-a incantat ..A fost luna cea mai saraca in ceea ce ma priveste :(

:*

TheDreamer said...

hm, la mine a fost alta luna, nu mai tin minte :-?
eh:)
Eu sunt happy ca am primit si Vogue,chiar daca e Vogue Rusia si am la ce ma delecta!
Pacat ca nu-mi permit Vogue France, direct, pentru are mereu multe suplimente dragute, precum carti interesante si mostre la ce a aparut in fiecare luna nou pe piata.
La noi e simpla, fara nimic, 30 si ceva de lei.
:(

TheDreamer said...

Apropos', ti se pare aiurea/nasol ca am pus player-ul automat cand intri pe blog?
Mie una imi place, ca da alt aer la toata "povestea", dar ma gandesc ca poate sunt persoane care le deranjeaza, daca nu le place genul meu.
:-??

addicted said...

Pe mine nu ma deranjeaza, tocmai d-aia mi-am pus si eu :)) Insa uite, de curiozitate a intrat si prietenul meu pe blogul tau si reactia la muzica de pe background ( ca nu vazuse playerul ) a fost: " wtf?? de unde o opresc ?" :)) daaar el este barbat si usor insensibil la melodiile slow si faine so.. nu`l baga in seama pe el. Incerc sa zic,ca da unora le place altora nu; insa din punctul meu de vedere un blog pe TINE trebuie sa te reprezinte nu pe altii ( desi e ok sa tii de parerea altora.. insa asta de multe ori te transforma in altcineva .. ).
Si iar m-am intins :| Sorry.
Mie-mi place :D
:*

TheDreamer said...

Hehe, no problem!
Thanks for sharing ur opinion>:d<
and ur man's too:D
Am patit-o si eu sa intru pe un blog si sa inceapa o mel care nu-mi placea din start si cautam butonul STOP :"> sau pur si simplu nu eram in the mood..sa ascult zdranganeli.
Tocmai de asta de ieri am oprit playerul automat.
Si de asta mai adaug melodii la postari, care se potrivesc cu ce cuvinte insir:)

addicted said...

Cu placere :*
Am vazut :) Sa stii ca, daca nu-ti postez comentariu la fiecare post asta nu inseamna ca nu te citesc zilnic :D

Kisses.

TheDreamer said...

Multumim multumim!;;)
Me checks for news from your blog too!