Wednesday, September 16, 2009

Vrei sa fii...? Update.

Atatea intrebari curg uneori... Atatea lacrimi curg uneori...
Toti oamenii sunt asa sensibili? Nu cred. Mi s-a demonstrat de n-ori ca sunt slaba, de fire desigur. Pentru ca ei sunt puternici, ei nu sunt plangaciosi, ei nu dramatizeaza cum dramatizeaza Ralu, nu viseaza non-stop, nu-si traiesc viata printre ganduri, franturi de lacrimi si cantece si "cum ar fi daca..."
Se intampla totusi tuturor sa planga cand asculta o melodie?
Se intampla sa plangi 5 zile consecutiv, fredonand undeva in spatele mintii aceeasi melodie, intr-un mod sadomasochist deja, de autodistrugere?
Se intampla chiar si dupa 2 ani sa plangi cand asculti acel inceput de melodie care te atingea dincolo de simturi?
Se intampla sa-ti imaginezi atatea ipostaze "perfect love", sa te gandesti ce s-ar intampla pe piesa asta, ce oftari, ce sarutari, ce atingeri, ce fiori si degete aliniate perfect pe cer, noaptea, printre stele, te-ar lasa prada linistii interioare?
Se intampla sa simti tot acest amalgan de sentimente?
Se intampla totusi sa urmaresti un film, iar in fiecare gest sa te regasesti?
Se intampla sa simti dincolo de imaginabil, sa te marcheze anumite gesturi, chiar si printr-un film, sunand a banalitate?
Se intampla ca in urma acelui film sa ramai o perioada marcat, ca intr-o transa de pe alta lume, intr-o visare temporara?

Mi se intampla zi de zi.
Si-as da orice sa am cu cine imparti aceasta visare.
Vrei sa fii visatorul meu?
 


Existi in mine, in mintea si-n inima mea.
Devino real si imbratiseaza-ma... te rog.

Later update: Acesta este filmul care m-a marcat.

5 comments:

addicted said...

Pana sa apara el am trecut si eu prin perioade tampite pline de suferinta, lacrimi, tristete.. mai bine de 2 ani dar culmea e ca.. am ramas cum esti tu acum, la fel de visatoare, optimista.. desi eram rupta-n mii de bucatele, desi oftam si suspinam dupa ce au altii... Eram ca tine, crede`ma! Nu ai sa ramai singura, nu ai cum, doar nu esti tu singura exceptie fara pereche! IMPOSIBIL.
Ce-i al tau e pus bine deoparte ;) >:D<
Can i call you friend?

TheDreamer said...

Of course dear, told you, anytime u need, i'm here!
Bear hug!

addicted said...

Thank you :*
Am gasit cartea si sunt foooooarte incantata :D Abia astept sa vina seara sa ma pun cu burtica pe ea si s-o citesc!
Am vazut ca a aparut si Bolero insa am vazut doar cu oja si nu vreau :(
Stii cumva unde se gaseste cu Lipgloss de la Deborah?
Huuuug!!!

addicted said...

:| TREBUIE sa-l vad!!

Viorel said...

Da...mie se se întâmplă in fiecare zi...