Tuesday, July 5, 2011

i believe in memories, they look so so pretty when i sleep







8 comments:

colorsdiary said...

oh, such lovely pictures!
I hope you enjoy the seaside and all is well for you :)

Faboulista said...

oh wow esti la mare. nu am mai fost demult. totusi mi se rupe inima sa vad toata animalutele alea de strada suferind. se pare ca inca romanii nu au invatat nimica si tot nu sau civilizat. ma intreb cat timp va lua pana nu voi mai vedea asa ceva. just terrible.

Phuong said...

gorgeous photos! The dog is so cute
Travel in Style

Carina Adam said...

ai niste poze minunate pur si simplu. am vazut mai multe post.uri si ador pur si simplu blogul tau.

Carina Adam said...

apropo ce camera folosesti ? si cu ce program editezi pozele ? :)

a dreamer. said...

Carina, multumesc mult. esti foarte generoasa, eu una consider ca inca am de invatat, cel putin Ps-ul si cum sa scot untul dintr-un DSLR, daca imi permite exprimarea :).
pana acum am folosit un humble Panasonic, digital si la fel de humble-ul Photoscape. conteaza mult prezenta luminii zilei, naturale.

a dreamer. said...

Mina, nu mai are rost sa comentez aspectele sumbre ale Romaniei, pentru ca mi-e sila si sunt satula zi de zi sa tot incerc sa ma feresc de ele, dar nu am ce face. as vrea sa pot schimba ceva, dar o singura mana intr-o mare de oameni nu poate face mare lucru, din pacate. insa ma multumesc si cu marea noastra, asa cum e, ca mijloc de regasire a linistii de care am nevoie.

a dreamer. said...

denise, thank you! i enjoyed as much as i could. too bad good things don't last that long/forever.